Reis Osmussaarele 2011

Bookmark and Share

‹‹ Tagasi

Saare vana Rootsi nimi - Odensholm.odinO.jpg

Osmussaarel on ilus legend. Nagu poleks see saar vaid vana skandinaavia jumala Odini haud. Räägitakse, et Odin ise tõstis maismaa veest välja- nii tekiski saar.

Kui te kohtate saarel  jalutamas meest, kel  pikk mantel, kaabu ning kõrval kaks ronka- siis teadke, et see ongi Oden. Iga hommik saadab ta oma ustavad rongad, et need lendaks üle terve maailma. Õhtul kui nad tagasi tulevad, istuvad nad Odini õlgadele ning jutustavad, mis on näinud ja kuulnud.

Teel saarele sattusime me tihedasse udusse-midagi ei näinud radiuses 15 meetrit.  Õnneks nägime väikest paati, mis vedas turiste saarele- jälitasime teda ning jõudsime saarele.

Saar oli suurepärane! Kerge õhk, palju ruumi, kuid lohetamise jaoks just mitte parim koht. Liivaranda pole, igalpool kivid.  Sõita muidugi saab, mida me ka tegime, kuid see ei ole just väga mõnus , igalpool kivid ning vesi oli väga külm. Võib öelda, et surfamiseks kõige sobilikum oli lõuna sadam. Seal saab ka telkida  ning on ka kaev veega.

Siin on huvitavad ajaloolised pildid   http://www.odensholm.se/odensholm/gamlabilder.htm

Kusjuures majakast mitte väga kaugel on tõepoolest väga huvitav haud.

Kuni 1940 elas saarel umbes 130 inimest, enamus rootslased. Saarel tegutses ka kool.

PS! Kahju , et keegi klubi liikmetest ei reageerinud meie kutsele külastada saart.

Meie väike video tripist.(vaadata HD 720)  Rimma 09-10.07.2011.a.

Bookmark and Share

RSS
Nimi:
Tekst:
:D :) :( :O :? 8) :x :P :oops: :cry: :kiss: :wink: :!: :|

Tulemus:

04.08.2011 13:36:32 arne: Osmussaarele sõidame alles jürgmisel astal,aga kui on huvi siis Rammu saar on ka ilus,kui vaja annan telefoni ,reis maksab 60eur 4-5 inimesele, ja Aksile 100eur aga me sõidame praegu Saaremaale
04.08.2011 10:35:07 ints: Rimma- palun pane mulle e-mailile info kui teete mingi ürituse. Oleksin ka teiega Osmussaarele tulnud, aga ei teadnud üritusest midagi. Kunagi Aivariga käisime ka ja ainult head mälestused on alles. Kõige lahedam on ikka Arne oma parmupilliga
Ülesse
2008 © Copyright TallinnaSurfiklubi.