Avastamata Ameerika "Caution"

Bookmark and Share

‹‹ Вернуться

Kõik me sõidame lohedega ja me kõik teame Suurt Kolmikut—Naish, North ja Cabrhina. Peale selle on olemas ka teisi firmasid, kes õmblevad meile meie lemmik mänguasju. Mõned on tuntud, mõned on vähem tuntud, umbes kokku on neid maailmas 40. Kuid kui meie käest küsitakse, mis toimub Ameerikas, mis seal?—paus… esimesena kargab pähe Slingshot ja seejärel muidugi Best… ja kõik.

Nii suur Usa ja ainult kaks tootjat? Ei, on olemas veel kaks, kes sülitavad näkku ülejääänd maailmale nagu ka kogu Ameerika. Need on WindWind  ja Caution. Kuulen karjeid- no vot jälle reklaam!!! Mis te siis tahtsite? Kuidas siis ilma selleta meie kaasaegses maailmas. Kas tõesti teid ei huvita, mis toimub mujal? Täna me tutvustame teie Cautioni.

1. Peter Schiebel. How big is Caution Kites relative to the big brands like Naish, Wipika and Cabrinha? It’s kind of like a snowball on Mount Everest.

Firma, mis tegeleb surfi varustuse tootmisega sai alguse 1989 aastal (tunnete!) kahe venna poolt—Peter & Poul Schiebel. Tegemist on saksa päritoluga ameeriklastega, kes elasid tuhmas väikelinnas Santa Cruz. See linn asub „Kuldses Osariigis“ ehk surfiriigis California.
Linna ümbrus on kuulus oma wavespotide poolest ja kihab hullumeelsetest inimestesest, kellel puudub töökoht ja kodu, neid ühendab vaid  penoplasti tükk kaenlaall. Tundub, et vennad Schiebelid polnud just kõige korralikumad Ameerika jänkid, sest peale kitsehabeme said nad omale nimeks ka Caution Brothers.

Need kaks ei viitsinud laual pikali lamades lainetes aerutada, sellepärast hakkasidki tegelema windsurfiga. Mingi aeg hakkasid töötama koos David Ezzy`ga. Pärast mõnda aega avasid nad oma väikefirma Schiebel Loft—windsurfi purjete õmblemine. Pärast veel mõnda aega, tutvusid vennad Marcus Austiniga. Sellest hetkest alates sündiski bränd Caution. Tööstus pandi püsti vana tuttava pool—Ezzy teisel korrusel, mis asub Sri Lanka saarel. Kohaliku koloriidi tunneb ära väikeste ornamentide järgi, mis asuvad lohe nööride peal. Nad erinevad tugevalt neist, mida toodetakse Hiinas. Kuna vennad ise on surfarid ja surfasid enamasti wavespotides siis lohed olid esialgselt disainitud waveriding´u jaoks. See nõuab järske pöördeid ja lohe täpsust.

2. Caution lohe tootjad  Poul Schiebel, Jeff Burton ja Peter Schiebel.

Caution brothers´idel on ka üks printsiip, mida võeti kuulda David Ezzy`lt: mida lihtsam, seda parem. Firma ei ole huvitatud kuulsusest ja suurtest müükidest. Ühes oma intervjuus vanem vend ütles, et Caution on võrreldes suure kuldse kolmikuga kui lumepall Mount Everesti tipus. Mis te arvate, kes aitas luua Liquid Force brändi?  

Bookmark and Share

RSS
Имя:
Текст:
:D :) :( :O :? 8) :x :P :oops: :cry: :kiss: :wink: :!: :| 
 
Ответ:
  
Наверх
2008 © Copyright TallinnaSurfiklubi.
All rights reserved.
Tel: +372 5341 0428 mail: info@tallinnasurfiklubi.ee
Закрыть
Reklaami ruum
Tuuleinfo
Кайты и доски:
spleene